Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008

Παύση



Ευχαριστούμε για όλα.

4 σχόλια:

alepou είπε...

Μην με κοροϊδέψεις, αλλά κάθε φορά που χάνεται ένας τέτοιος άνθρωπος, χαμογελάω κάπως και σκέφτομαι ότι η μαμά μου θα έχει με κάποιον να συζητάει - τότε αισθάνομαι κομματάκι καλύτερα (κι ας μην έχω καμία σχέση με όλα αυτά)...
Τέλος πάντων, μπήκα για να σου υχηθώ Καλή Χρονιά και άρχισα τα δύσκολα... Φιλιά πολλά και ό,τι επιθυμείς!

alepou είπε...

ευχηθώ εννοούσα... Ο δαίμων πάλι...

tsok είπε...

Alepou auto pou egrapses itan yperoxo. Me sygkinise poly - na'sai kala!
Ki esy na'sai kala Winnie mou. Kali epityxia se osous stoxous theseis, ygeia, eytixia, agapi, dimiourgitokita, fantasia kai ... koyragio!

winnie είπε...

Alepou, δεν υπάρχει περίπτωση να σε κοροϊδέψω. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο το εύχομαι να είναι έτσι τα πράγματα, να είναι δηλαδή όλοι οι αγαπημένοι, γνωστοί και άγνωστοι, μαζεμένοι κάπου όλοι μαζί και να περνάνε καλά, και να συζητάνε και να τα πίνουνε, και να τσακώνονται για τη ζωή και να τα ξαναβρίσκουνε και να γελάνε. Και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ θα ήθελα να μην ήταν στη μέση ο γαμημένος ο ορθολογισμός μου και να μου επέτρεπε να σκέφτομαι κι εγώ αυθορμήτως αυτά τα πράγματα και να αισθάνομαι καλύτερα.

Καλή χρονιά μας!

Tsok μου, μου έλειψες! Καλή χρονιά να έχουμε, να 'μαστε καλά, ν' αγαπάμε και να αντέχουμε!