Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

Οδηγώ και δε σκέφτομαι, κι είναι αυτό επικίνδυνο


Όποιος μένει Πάτρα, μην κυκλοφορεί από Κουκούλι και πάνω τα πρωινά.

Η προειδοποίηση αυτή είναι μια κοινωνική προσφορά του Happy Days σε συνεργασία με το Υπουργείο Συγκοινωνιών.

Για κάποιον παρανοϊκό λόγο, πίστευα ότι μιας και έχω περάσει και τα 32 χρόνια της ζωής μου σε πολύ κοντινή συνάφεια με την οδήγηση, θα μου ερχόταν από φυσικού του. Guess what:


Δάσκαλος οδήγησης: "Όταν αλλάζεις ταχύτητες, μην κοιτάς το λεβιέ. Κοίτα μπροστά σου".
Εγώ: "Α, ναι".

Δάσκαλος: "Πήγαινε πιο δεξιά. Πιο δεξιά. ΠΙΟ ΔΕΞΙΑ".
Εγώ: "Μα πάω ντουγρού για το πεζοδρόμιο!"

Δάσκαλος οδήγησης: "Είσαι ενάμισι μέτρο μακριά απ' το πεζοδρόμιο. Είσαι στο αντίθετο ρεύμα!"
Εγώ: "Α, ναι".


Δάσκαλος: "Μην κοιτάζεις το δρόμο ακριβώς μπροστά απ' το καπό, λες και περπατάς. Κοίταζε ευθεία και μακριά".
Εγώ: "Α, ναι".

Δάσκαλος: "Θα στρίψουμε αριστερά. Τι κάνουμε για να στρίψουμε αριστερά;"
Εγώ: "Στρίβουμε αριστερά".

Δάσκαλος: "Πρώτα βγάζουμε φλας και κοιτάμε απ' τον καθρέφτη μην έρχεται κανείς".
Εγώ: "Α, ναι".


Δάσκαλος: "Πέρνα ελεύθερα".
Εγώ: "Μα έρχεται ένα τριαξονικό".
Δάσκαλος: "Το φορτηγάκι έρχεται από απέναντι και πηγαίνει κανονικά ευθεία στο ρεύμα του. Δε χρειάζεται να σταματήσεις και να περιμένεις να περάσει. Θα περάσει δίπλα σου."
Εγώ: "Α, ναι".

Εγώ: "Δεν με πας σε κανένα μέρος χωρίς άλλα αυτοκίνητα;"
Δάσκαλος: "Μέχρι να πάμε και να γυρίσουμε θα έχουν περάσει τα 45 λεπτά του μαθήματος. Το θέμα είναι να μάθεις να οδηγάς με άλλα αυτοκίνητα γύρω σου".
Εγώ: "Α, ναι".

Δάσκαλος: "Βάλε το δεξί σου χέρι στο χερούλι της πόρτας".
Εγώ: "Μάλιστα".

Δάσκαλος: "Αυτό είναι το αριστερό σου χέρι".

Εγώ: "Α, ναι".

8 σχόλια:

κόκκινο μπαλόνι είπε...

αγχώθηκα...και εγώ ξεκινάω....
σε φιλώ

winnie είπε...

Βρε, δεν τα 'γραψα για να αγχωθείς! Ωραία που ξεκινάς!

Α, μπα? είπε...

από τα πιο τέλεια ποστ που έχω διαβάσει!!!

winnie είπε...

Ευχαριστώ, α μπα μου!

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!

winnie είπε...

Χαχα; Να σε δω εσένα!

Ανώνυμος είπε...

Εμενα δε θα με δεις διοτι θα εχω λιποθυμησει με το που θα βαλω το κλειδι στη μηχανη συνεπως δε θα λαμβανε ποτε χωρα ενας τετοιος διαλογος. Οποτε επιμενω:
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
Εισαι πολυ αστεια in a good way!

alepou είπε...

αμάν! η Γουίνι στους δρόμους! ΑΑΑΑΑ